pirmdiena, 2012. gada 27. februāris

Vārda diena nav aiz kalniem...

    Manai meitiņai tuvojas vārda diena...Viņai ir tik skaists vārds!  Tik maigs, sievišķīgs, sapņains, bet reizē arī tik spirgts!  Gribējās man šoreiz šim vārdiņam izrādīt īpašu cieņu. Biju skatījusi daudz dažādus vārdu karodziņus gan no papīra, gan auduma, bet neviens man tā īsti sirdī neaizķērās. Taisīju savus!
   Pamatam izmantoti dubultā salocīti aptuveni A5 lieluma kokvilnas auduma atgriezumi, burtiņi no filca atgriezumiem- nav griezti vienā gabalā, stiķēju kopā pa daļām. Uz karodziņa daļas burtiņi piešūti ar zig-zag dūrienu, rotāju ar lentīšu un podziņu puķītēm.
   Man patīk, bet, galvenais, ka vārda īpašniecei arī tīk. Daža šķība vīle man tiks piedota...:)






3 komentāri:

  1. ļoti skaists vārdiņš un tā izpildījums :))) Šitādās reizēs man jānožēlo, ka bērniem esmu devusi pagarus vārdus un vēl divus gabalus :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tad jau Tev plašs darba lauks, kur izvērsties! :D

      Dzēst