ceturtdiena, 2013. gada 17. janvāris

Mans Ziemassvētku brīnumrūķis.

  Tā diena ir atnākusi...tā diena, kad arī caur mana pagalma kupenu vāliem izbrida pastnieka ziņa, ka jādodos uz pastu pēc rūķa dāvaniņas. 
   Es zināju, kurš rūķītis man sūtīs dāvaniņu. Tā ir  Lelde , kas čakli saimnieko savā blogmājiņā. Es, savukārt, esmu arī viņas rūķītis, jo izrādijās, ka  pie Ineses tikai mēs tādas aizkavējušās, rūķu cepuru vicinātājas vien esam palikušas. :D
   Bet, nu lūko tos smukumus, kas mani tiiiiiik ļoti iepriecināja, ka smaidīju vakar visu vakaru un arī tagad turpinu smaidīt...



Lelde ir ļoti centusies, lai mani patiesi iepriecinātu!



Lelde man dāvāja burvīgu enģeli...





Gaspažiņa tika pie skaistas matu rotas,
 bet man...




...bet man vesela bagātība, ko lūkot un domāt visa gada garumā...
Labās atziņas, kuras glabājas skaistā lentīšburkā! 
Arī ar Jums dalīšos ;) 


Paldies, Tev, Lelde! 
Lai www.duxis.blogspot.com  laba veselība un, 
lai aug augumā un raženumā!  





Bet tagad par ķibelēm! 
Lelde! Pie Tevs arī aizeļoja Tava dāvaniņa, bet, diemžēl, tā kā pasta pienākumu pildīšanu (3 paciņu nosūtīšanu) biju uzticējusi savam Gaspaģinam, tad saldumi un labie vārdi aizceļoja kopā ar citu zilo brošiņu, ne šo, kas dodas pie Tevis:


Centos ļoti, bet k-kas nogāja greizi!
 Ceru, ka vismaz daļa Tavas dāvaniņas Tevi sameklēs bez starpgadījumiem.
Ar cieņu, Anna. 


4 komentāri:

  1. cik mīļa dāvaniņa pie Tevis iebridusi :)))
    Ļoti priecājos, ka izdevās Jūs abas tomēr izganīt pa Ziemassvētku laukiem :)))

    AtbildētDzēst
  2. Cik labi, ka Tavu rakstiņu, aizņemtības dēļ, ievēroju tikai šodien. :) Prieks, ka briedītis Rūdolfs dāvaniņu galā nogādājis sveiku un veselu.
    Bez panikas - lieliskā piespraudīte arī laimīgi nonākusi pie manis. Paldies TEV!!! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Labi, ka arī mēs abas esam veiksmīgi finišējušas! :D
      Ceru, ka noderēs mana mazā dāvaniņa.

      Dzēst