ceturtdiena, 2014. gada 31. jūlijs

Bezgala lepna un priecīga!

Es tiešām ļoti, ļoti priecājos un lepojos, ka esmu to, aptuveni 1000 Latvijas cilvēku vidū, kas griež simbolisko mūsu Gaismas pils atklāšanas lenti!!!



Paldies, Sandra, ka mani ieteici!

Vairāk par šo unikālo notikumu var izlasīt šeit

4 komentāri:

  1. Trik Menang Bermain Situs Judi Sabung Ayam Online Yang Jarang Diketahui Klik Di Sini

    Informasi Terlengkap Mengenai Sabung Ayam
    https://ayamsatebv.blogspot.com/2018/12/tips-membuat-sembuh-mata-ikan-pada-kaki.html/

    AtbildētDzēst
  2. Wow! Cik skaists notikums! Sveicu no visas sirds!

    AtbildētDzēst
  3. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst